مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-31سياسي

کمتر از هزار واحد مسکن مهر در البرز نیمه تمام است 


کمتر از هزار واحد مسکن مهر در این استان نیمه تمام مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی صبح یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به اینکه این نشست با هدف تسریع در تکمیل مسکن مهر و ایجاد بسترهای لازم جهت اجرای طرح ملی مسکن برگزار شد، افزود: بر این اساس با توجه به راهبردهای دکتر روحانی رییس جمهور محترم و پیگیری های وزیر محترم، در استان اهتمام ویژه ای برای تحقق اهداف این بخش وجود دارد.

وی ادامه داد: البرز سهم بسزایی در تعداد و اهمیت مسکن مهر دارد و می توان گفت در کشور جایگاه ویژه ای دارد از این رو نسبت به پیگیری تسریع در تکمیل و ایجاد زیرساخت های لازم جهت رفاه مردم با جدیت اقدام شد.

شهبازی گفت: جای خرسندی دارد که اکنون تعداد واحدهای نیمه تمام به حداقل رسیده و امروز حضور مهندس مهرآبادی معاون محترم وزیر راه و شهرسازی با هدف سرعت بخشی و تصمیم گیری برای تکمیل کمتر از هزار واحد مسکن مهر در استان است.

وی افزود: جزییات موضوعات این امر در این نشست مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص آن تصمیم گیری شد، تا بتوانیم تا پایان دولت تدبیر و امید این پروژه بزرگ را تکمیل کنیم.

استاندار البرز اضافه کرد: مقرر شد شهرداری ها در جهت صدور پایان کار و ایجاد زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به مسکن های مهر استان همراهی ویژه ای داشته باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمتر از هزار واحد مسکن مهر در البرز نیمه تمام است 

کمتر از هزار واحد مسکن مهر در البرز نیمه تمام است